کد خبر: ۹۱۰۴۴۰
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۸
تعداد بازدید: ۱۶۰
عضو کمیسیون بودجه مجلس گفت: الگوی امنیتی جمهوری اسلامی ایران، نجات منطقه از خطر آمریکا و گروه‌هایی مانند داعش است و امنیت موجود در منطقه، مدیون حضور مقتدرانه کشورمان در خطوط مقدم مقابله با تروریست‌هاست.

انقلاب اسلامی، ثبات، امنیت و اقتدار نظامی| الگوی امنیتی ایران نجات منطقه از خطر آمریکا و تروریسم استبه گزارش خبرداغ ، محمدرضا دشتی اردکانی نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با  فارس، با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه امنیت، ثبات و اقتدار نظامی اظهار داشت: تجربه 40 ساله مقاومت مردم ایران در برابر استکبار جهانی، بزرگترین سرمایه امروز کشور در حوزه امنیت است و امروز در میان کشورهای غرب آسیا شاید تنها کشور برخوردار از امنیت، ایران باشد.

وی افزود: این دستاورد در سایه امنیتی است که رزمندگان ما در تمام این 40 و چند سال و مدافعان حرم و مدافعان امنیت به دست آورده‌اند.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی ادامه داد: کشور ما در چهار دهه گذشته سنگین‌ترین تهدیدها را پشت‌سر گذاشته و در عین حال که در مقابل تهدیدها قاطعانه ایستاده، همه را به برادری و مودت توصیه کرده است.

دشتی اردکانی تصریح کرد: ما در عین حال که منادی وحدت و صلح هستیم اما درباره خطوط قرمز امنیتی خودمان با هیچ کشوری تعارف و ملاحظه نداریم، چه آمریکا باشد و چه قدرت‌های مرتجع منطقه.

وی رمز امنیت امروز جمهوری اسلامی را اتکا به مردم خواند و گفت: اگر مردم در این 43 سال در کنار نظام اسلامی نبودند، این امنیت به دست نمی‌آمد؛ علاوه بر آن رهبری دینی و ولایت فقیه عامل ثبات‌بخش و امنیت‌آفرین برای کشورمان بوده است.

عضو مجمع نمایندگان استان یزد در مجلس تصریح کرد: امروز هم همه اقوام و مذاهب باید در کنار هم باشند و هرچند مشکلات اقتصادی و معیشتی که واقعیت است و باید برطرف شود، اما تا زمانی که همه اقوام و مذاهب در کنار هم باشند، این امنیت همچنان استمرار دارد و زیر سایه این امنیت و ثبات می‌توان به استقلال همه جانبه دست یافت.

نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: الگوی امنیتی ایران در سال‌های اخیر این بوده است که منطقه را از خطر وجود آمریکا و گروه‌هایی مانند داعش نجات دهد و این امنیت کم‌نظیر، مدیون حضور مسئولانه و مقتدرانه مدافعان امنیت کشورمان در خطوط مقدم مقابله با دشمنان بوده است.

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: